reklama

Ako to skutočne je?

Jeden pán mi tu v diskusii radil, aby som sa ťažkým témam vyhýbala a venovala sa skôr ľahkým. Nie že by som takk rýchlo a spokojne vedela ustupovať, ale posledný raz poriešim samu seba.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Zisťujem, keď je to pasé, že bývalého ľúbim. Ale je to už pasé, je neskoro. Dnes mi v návala úprimnosti napísal, že som bola vo vzťahu málo aktívna, všetko vymýšľal on a chýbala mu moja pozornosť.

Priznávam, je to pravda. Bála som sa, aby som mu nejakým spôsobom neprekážala. Ja, sebavedomá žena, som nevedela, ako mám vyjaviť svoje túžby. Zisťujem, že niekedy je rozum úplne na nič. Tak som sa bála sklamania, že som nedávala navonok city, až prišlo práve kvôli tomu. Tak mi treba, kto chce kam, pomôžme mu tam. Teraz sa musím z toho všetkého rýchle vylízať a možno trochu prehodnotiť svoje hodnoty.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Prepáčte, že to tu zaťažujem sebou, ale vypísanie mi pomáha vyznať sa sama v sebe. Ď.

Svetlana Ivanová

Svetlana Ivanová

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu