reklama

Tridsiatka...

Wau... vyzerá to, že sa jej dožijem....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Klope mi na dvere už od začiatku januára, vyrovnávam sa s ňou pol roka. Hrozný vek... Len mám pocit, že ju netreba ňriešiť tak výrazne, ako to robí moje okolie...

Prečo by mala byť 30 ročná vydatá, mať deti a stabilné vystupovanie??? Nemôže byť aj tridsiatnička niekedy infantilná (inak to nie je nadávka:))? Neriešiť celosvetový mier, parlamentnú krízu v Keni, celulitídu v problémových partiách? Všetko okolo je dosť vážne, tak život treba trochu okoreniť humorom a detinskosťou... a teda riešiť tú nešťastnú 30tku...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Každý má toľko, na koľko sa cíti.. Som teda v puberte, ale prežila som toho viac ako niektorá 40tnička:)

Svetlana Ivanová

Svetlana Ivanová

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu